Dag 20: - Reisverslag uit La Reid, België van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 20: - Reisverslag uit La Reid, België van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 20:

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

23 Juli 2020 | België, La Reid

Hallo allemaal,

Wessel en ik zijn weer vertrokken! De route was heel leuk. We gingen vooral door het bos. Het leek wel een beetje op het bos dicht bij ons huis alleen waren er hier veel met mos begroeide rotsen en stenen. We gingen ook over hele kleine paadjes langs weilanden. We werden met onze grote rugzakken ingeklemd tussen prikkeldraad aan de ene kant en braamstruiken aan de andere. Het was wat minder klimmen dan eergisteren. De bergen in de Ardennen zijn een beetje afgevlakt en we lopen vooral over hoogvlakten.
We hebben in het centrum van Spa boodschappen gedaan. Spa is het mooiste stadje tot nu toe. Er zijn tientallen huizen die lijken op kastelen. De Spafabriek heeft het stadje goed gedaan blijkbaar. Het is ook heel toeristisch.
De camping, Parc des Sources, ligt aan de rand van Spa. Er zitten hier heel veel Nederlanders. Blijkbaar wil iedereen weten waar hun Spa blauw of rood vandaan komt. Er is ook een zwembad. Daar hebben we natuurlijk gelijk gebruik van gemaakt. Even lekker afkoelen.
We hebben pannenkoeken gegeten en zo gaan we nog een film kijken. Het is weer een heerlijk dagje!

Groetjes,
Merel