Dag 34: - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 34: - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 34:

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

06 Augustus 2020 | Luxemburg, Luxemburg

Hallo allemaal,

Vandaag was alweer de allerlaatste wandeldag!! Echt zo raar!
We zijn weer om zes uur opgestaan, want vandaag werd het nog warmer dan gisteren, wel 33 graden.
Het eerste deel van de wandeling ging door bos en veld en het tweede deel door de buitenwijken van Luxemburg. Het eerste deel was erg leuk en het tweede erg warm, maar ook wel leuk hoor. In Luxemburg hebben we een lekker verfrissend ijsje gekocht. Op een gegeven moment stopten er twee politieauto’s voor de ijszaak. Het was blijkbaar zo warm dat zelfs de politie een ijsje kwam halen.
Het laatste deel ging de hele tijd rechtdoor over een grote weg door een bedrijventerrein in de brandende zon. De laatste kilometers waren niet de leukste zullen we maar zeggen.
Eenmaal bij de camping aangekomen voelden we ons dan ook euforisch. We hadden het gehaald!! Helemaal naar Luxemburg en helemaal naar de allerlaatste camping.
We ploften neer op een picknicktafel in de schaduw en kwamen daar voorlopig niet meer vanaf. We hadden een lekker rustige middag en avond. Voor het avondeten hebben we heerlijke pizza afgehaald bij het restaurantje op de camping en daarna hebben we nog film gekeken in de tent.
Al met al was het een zeer geslaagde laatste dag..

Groetjes,
Merel

• 09 Augustus 2020 - 14:28

Karin:

Zo knap van je Merel dat je dat hele eind gelopen hebt! In allerlei soorten weer. En ook al kon het, je hebt je nooit laten verleiden om een stuk over te slaan. Petje af voor jou