Dag 23: - Reisverslag uit Vielsalm, België van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 23: - Reisverslag uit Vielsalm, België van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 23:

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

26 Juli 2020 | België, Vielsalm

Hallo allemaal,

Vandaag weer een rustdagje: uitslapen tot half 10, het heerlijke ontbijt eten dat papa had klaargemaakt en de rest van de ochtend een beetje niets doen.
‘S middags hadden wel weer genoeg van het nietsdoen, dus gingen we naar een klim bos. Ze zeiden dat het vanaf de parkeerplaats wel even wandelen was naar het parcours, maar dat stelde niets voor.
Er was één route en die heb ik drie keer gedaan, omdat het zo leuk was. Op het einde van de route zat een tokkelbaan. De eerste keer toen ik daarvan af ging was het wel een beetje spannend, want het ging zo snel dat als de begeleider je niet zou afremmen, je vol tegen een boom zou klappen.
Op de terugweg aten we Vielsalm een ijsje en voor mama (die thuis was gebleven om heel lief de was voor ons te doen) namen we grote wafels mee. De wafel was zelfs nog lekkerder dan het ijs.
Thuis speelden Wessel en ik monopoly. Ik had huisjes op de duurste straat, maar Wessel kwam er niet op, dus had ik verloren...

Groetjes,
Merel

• 05 Augustus 2020 - 16:13

Karin:

Jullie lijken wel vogelbekjes te hebben ;)