Dag 3: - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 3: - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 3:

Door: Weer ik

Blijf op de hoogte en volg Merel

06 Juli 2020 | Nederland, Groesbeek

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Mijn dag begon fantastisch, want Anna had wentelteefjes voor me gemaakt. Iets wat papa al een hele lange tijd niet meer voor me wilde doen...
Anna en Jip zijn heel lief met me meegelopen naar het centrum van Nijmegen. We hebben lekker geluncht op de Waalkade met uitzicht over de mooie stad. Eenmaal daar hebben we naar traditie een heerlijke frozen yoghurt gegeten. Het afscheid was naar, maar gelukkig stond de volgende al klaar. Indira en ik vonden elkaar op het station en toen zijn we gaan lopen door veld en dorp. De route was veruit de beste tot nu toe. In plaats van industrieterreinen was er bos en in plaats van natte maisvelden was er een sprinkhaanreservaat waar we dwars doorheen konden lopen. Groesbeek leek op sommige plekken Frans en de heuvelige velden eromheen Pools. Toen kwamen we op camping Klein Amerika. Het is hier heel relaxed. We hebben te tent opgezet en lekker worstenbroodjes en soep gekookt en het was snel klaar want er was gewoon bijna geen wind!

  • 06 Juli 2020 - 23:15

    Hanss:

    Wat fijn om ein-de-lijk weer iets van je te lezen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groesbeek

Op naar Luxemburg!

Velp --> Luxemburg

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2020

Dag 35:

06 Augustus 2020

Dag 34:

05 Augustus 2020

Dag 33:

04 Augustus 2020

Dag 32:

03 Augustus 2020

Dag 31:
Merel

Dit ben ik

Actief sinds 22 Juni 2020
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 2354

Voorgaande reizen:

04 Juli 2020 - 07 Augustus 2020

Op naar Luxemburg!

Landen bezocht: