Dag 4: - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 4: - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 4:

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Merel

07 Juli 2020 | Nederland, Gennep

Hallo allemaal,

Indira en ik hebben heerlijk geslapen. Ik ben tot ongeveer 9 uur ‘s ochtends geen enkele keer wakker geworden. We hebben alles rustig ingepakt en zijn toen weer vertrokken naar het volgende avontuur.
We hebben vandaag voor het eerst het Pieterpad gevolgd. Wat een mooie route! Eerst door heuvelige velden, dan sprookjesachtig bos met vijvertjes, toen de st. Jansberg en daarna door het dorpje Milsbeek waar we geluncht hebben. Daarna gingen we door het rivierdal naar het gezellige dorp Gennep. De laatste paar kilometers zaten we er een beetje doorheen en we waren daarom erg blij dat we bij deze mooie camping aankwamen. De Bloksberg heeft voor haar gasten een prachtig blauw meer waar we na het opzetten van de tent een frisse duik in genomen hebben. Heerlijk! Als avondeten hadden we wraps. Het waren er een beetje veel, maar zonde om weg te gooien dus ik heb me helemaal vol gepropt.

Morgen wordt het waarschijnlijk flutweer en daarom hebben we extra hard genoten van vandaag.

Tot morgen!

Ps: hier is een video van het eerste wild dat we gespot hebben:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gennep

Op naar Luxemburg!

Velp --> Luxemburg

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2020

Dag 35:

06 Augustus 2020

Dag 34:

05 Augustus 2020

Dag 33:

04 Augustus 2020

Dag 32:

03 Augustus 2020

Dag 31:
Merel

Dit ben ik

Actief sinds 22 Juni 2020
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 2334

Voorgaande reizen:

04 Juli 2020 - 07 Augustus 2020

Op naar Luxemburg!

Landen bezocht: