Dag 9: - Reisverslag uit Boukoul, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 9: - Reisverslag uit Boukoul, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 9:

Door: Ik weer

Blijf op de hoogte en volg Merel

12 Juli 2020 | Nederland, Boukoul

Beste allemaal,

We hebben een rustige ochtend. Een beetje inpakken, tijdschriften lezen, de film afkijken en verslagjes schrijven. De tocht van vandaag is toch niet zo lang.
We lopen eerst een stuk door het bos en daarna komen we aan bij de Swalm: een klein meanderend riviertje. Even lekker pootje baden. We lopen langs de b&b waar ik en m’n familie een paar jaar geleden gelogeerd hebben. Grappig dat de route daar precies langs gaat.
In Swalmen hebben we voor het eerst deze vakantie een ijsje gegeten. Ik had Mamma Mia smaak. Het bleek Bastogne koeken smaak te zijn. Ik weet ook niet wat dat met Mamma Mia te maken heeft.
De camping waar we nu zijn, De Raayerhof, is propvol fietsers en andere mensen. We moesten zelfs in de rij om in te checken en later nog een keer om te douchen. Verder is de omgeving juist heel rustig.
Indira’s laatste avondmaal bestond uit noodlesoep en salade. Lekkah lekkah! De campingboter is trouwens helemaal gesmolten, terwijl hij dat juist niet zou doen. Gelukkig zat er niet zoveel in en bewaarde ik hem in een plastic zakje, waardoor de schade meeviel.
Vanavond gaan we nog een kaart spelletje doen en ik ga misschien verder lezen in het boek waar ik op een andere camping in begonnen ben en die hier toevallig ook in de kast staat.

Groetjes,
Merel

  • 12 Juli 2020 - 20:36

    Omadool:

    L.M, heeeeeeeeel trots ben ik op je, doorzetter in de regen. Er is ook een liedje, indertijd erg populair, "Walking in the rain", van ?? Bing Crosby?? Làng voor jouw tijd.
    Leuk dat je de route beschrijft en 'laat zien' wat je onderweg tegenkomt.
    Ja als je loopt zie je meer dan wanneer je fietst en als je fiets zie je weer meer dan met de auto en als je vliegt?? Ja, dan zie je ze vliegen natuurlijk.
    Het weer is gelukkig beter geworden en dat is toch wel plezierig, lijkt me zo.
    Ik ben benieuwd naar het vervolg.
    Papa komt mo.av. even langs op de koffie en dan door nachtzwaluwen kijken bij Groenendaal-Deelerwoud.
    Zal ik hem de groeten doen??
    Fijne wandelweek....en liefs van oma.

  • 12 Juli 2020 - 21:18

    Merel Van Den Dool:

    L.O, Leuk dat je het zo leuk vindt!! Doe de groetjes inderdaad maar aan papa:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boukoul

Op naar Luxemburg!

Velp --> Luxemburg

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2020

Dag 35:

06 Augustus 2020

Dag 34:

05 Augustus 2020

Dag 33:

04 Augustus 2020

Dag 32:

03 Augustus 2020

Dag 31:
Merel

Dit ben ik

Actief sinds 22 Juni 2020
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 2364

Voorgaande reizen:

04 Juli 2020 - 07 Augustus 2020

Op naar Luxemburg!

Landen bezocht: