Dag 10: - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 10: - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 10:

Door: Merel:)

Blijf op de hoogte en volg Merel

13 Juli 2020 | Nederland, Montfort

Hallo allemaal,

Eerlijk gezegd zag ik een klein beetje op tegen vandaag. We zouden namelijk van het Pieterpad afgaan om in Roermond Brieneke op te halen. Het zou een saaie, lange route zijn.
Het eerste deel was inderdaad saai. Het ging over een bedrijventerrein. Daar was wel de Vrijbuiter, zodat we eindelijk en nog steeds op tijd een nieuw gasflesje konden kopen. Ik ben er echt heel blij mee.
Voor dat we bij het station aankwamen heb ik nog een laatste vakantiekiekje van Indira gemaakt bij de Roermond letters.
Toen kwam Brieneke aan van haar 2 uur durende reis. Een reis waar ik 10 dagen over gedaan heb. Brieneke gaat de komende 4 dagen met me meelopen. Ze zegt dat ze er zin in heeft, dus dat is fijn! Van Indira heb ik helaas afscheid moeten nemen. Zij gaat door naar het volgende kampeeravontuur. Van Brieneke heb ik het eerste vakantiekiekje mogen maken bij de Roermond letters.
We hebben besloten om in plaats van de saaie kortere weg, de leukere langere weg te nemen. Dat hield in dat we naar Sint Odilienberg langs een saaie grote weg liepen. Het was trouwens een stuk minder saai dan de weg naar Roermond, want hij ging door weilanden en dorpjes. Die weg was op zijn beurt weer minder erg dan de eerste dag, want vandaag was er geen eindeloze motregen maar een blauwe lucht met blije zon. Het was wel weer een tikkeltje aan de warme kant, maar daarover mag ik niet klagen.
In Sint Odilienberg hebben Brieneke en ik, omdat het dus zo warm was, een hele bak ijs leeggegeten. Jum jum

  • 13 Juli 2020 - 23:44

    Indira:

    Eet je een bak ijs als ik net weg ben!

  • 14 Juli 2020 - 22:10

    Merel Van Den Dool:

    Sorry het weer was gewoon te goed, het moest wel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Montfort

Op naar Luxemburg!

Velp --> Luxemburg

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2020

Dag 35:

06 Augustus 2020

Dag 34:

05 Augustus 2020

Dag 33:

04 Augustus 2020

Dag 32:

03 Augustus 2020

Dag 31:
Merel

Dit ben ik

Actief sinds 22 Juni 2020
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 2329

Voorgaande reizen:

04 Juli 2020 - 07 Augustus 2020

Op naar Luxemburg!

Landen bezocht: