Dag 29: - Reisverslag uit Hosingen, Luxemburg van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 29: - Reisverslag uit Hosingen, Luxemburg van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 29:

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

01 Augustus 2020 | Luxemburg, Hosingen

Hallo allemaal,

Vanmorgen hebben we eerst lekker geminigolfd. Ik werd tweede (en mama won), maar dat kwam alleen doordat ik een lucky hole in one had op een baan waar iedereen 8 had.
Na de lunch gingen we naar het grote zwembad iets verderop, waar we ook gratis in mochten, omdat we in een van de vakantiehuisjes zitten. Het was een leuk zwembad met ijskoude en lekker warme baden. Het allerleukst was de glijbaan of eigenlijk het feit dat er werd bijgehouden hoe lang je er over deed om ervan af te glijden. We braken keer op keer onze records. Ik was uiteindelijk het snelst met 9,25 seconden:)
Het was heerlijk rustig in het bad. Corona heeft ook nog zo z’n voordelen. Het vakantiepark zit trouwens precies tegenover de plek waar je je op Corona kan testen. Gelukkig hebben we daar nog geen gebruik van hoeven maken.
Na het eten van de wraps (die we binnen aten, omdat de mensen naast ons zeer luidruchtig op hun terrasje zaten) hebben we nog een paar spelletjes gespeeld. Daarna was t alweer tijd om naar bedje te gaan.

Groetjes,
Merel