Dag 26: - Reisverslag uit Ouren, België van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 26: - Reisverslag uit Ouren, België van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 26:

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

29 Juli 2020 | België, Ouren

(Dit verslag is een beetje vertraagd vanwege geen of te weinig internet.)

Hoii iedereen,

Nadat we de geitjes nog een laatste knuffel hadden gegeven, vertrokken we alweer richting de volgende camping. We gingen over het pad dat we op de heenweg ook hadden kunnen nemen, maar niet konden vinden.
We liepen door een groene zee die bestond uit mais- en grasvelden. Er was nergens schaduw en dus erg heet. Dat voorspeld niet veel goeds voor morgen en overmorgen als het 10 graden warmer wordt dan vandaag. We kwamen langs bossen, velden en hele kleine dorpjes zonder supermarkt. Gelukkig hadden we in het campingwinkeltje al een zo compleet mogelijke maaltijd bij elkaar gesprokkeld (we kwamen niet verder dan spaghetti en boontjes). De route ging heel dicht langs de Luxemburgse grens en wij zijn natuurlijk alvast stiekem een paar stappen Luxemburg ingelopen.
We hielden pauze op een plek waar we de hele tijd kleine knalletjes hoorden. Het was een knisperend geluid en ik dacht even dat er brand was. We hebben het nader onderzocht en denken dat het geluid wordt gemaakt door het openknappen van de boonachtige zaadjes van de Brem.
De camping, camping International, ligt helemaal in het zuiden van België. Het is best een leuke camping, want hij ligt aan het riviertje de Our en hij heeft een café-restaurant en een broodjes service.
Voor het avondeten konden we kiezen tussen spaghetti en boontjes of uiteten in het café-restaurant. We hadden vrij snel voor dat tweede gekozen:) Ik had super lekkere pasta pesto en een grote wafel met ijs en kersen als toetje.

Groetjes,
Merel

• 01 Augustus 2020 - 15:09

Hermien:

Hey Merel,

Wat je allemaal schrijft in je reisverslagen zijn toch mooie belevenissen!
    De laatste dagen nu?
    En dan zit je route erop. Geniet er maar van zoveel je kunt !
    Groetjes, Hermien

• 05 Augustus 2020 - 16:18

Karin:

Het laatste stukje. En toch inmiddels al in 4 landen geweest! Ik vind jullie toppers!