Dag 25: - Reisverslag uit Grüfflingen, België van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 25: - Reisverslag uit Grüfflingen, België van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 25:

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

28 Juli 2020 | België, Grüfflingen

Hallo allemaal,

We zijn weer onderweg! Eerst moesten we omhoog om de route weer op te pikken. Daarna gingen we over leuke vlakke paadjes door het bos. We waren op zoek naar een bankje voor een kleine pauze, maar hoe ver we ook liepen, we vonden er geen. Na 8 kilometer zijn we op een boomstam neergeploft. Voor de lunch vonden we wel een leuke picknicktafel.
Het gaat vandaag allemaal heel soepel en makkelijk. Dat komt natuurlijk omdat we twee dagen lekker hebben kunnen uitrusten en de kuitmassage van papa.
Opeens waren we er gewoon al bijna. De vrouw van de camping had gezegd dat er aan de linkerkant van de grote, drukke weg een wandelpad liep naar de camping. Die konden we helaas niet vinden, waardoor we alsnog in de greppel naast de grote weg moesten lopen.
De camping is geweldig! Ik denk de beste tot nu toe. Het sanitair is mooi, netjes en schoon. Er zijn lieve geitjes die je mag knuffelen en een zwembad. Iedereen kan Nederlands ook al zijn we in het Duitse deel van België. Ook is er een friture met lekkere Belgische frieten. We hebben ze geproefd, want je kan België natuurlijk niet verlaten zonder van de frieten te genieten. Je kan brood bestellen (en croissantjes). Er zijn activiteiten voor jong en oud. Helaas ging de bingo avond van vandaag niet door, anders hadden we zeker meegedaan:) Bij onze plek staat een picknicktafel speciaal voor ons en zelfs ook nog een overkapte tafel en plek waar je spullen neer kan leggen. Er is zelfs een waslijn! We zitten op het hoekje van de camping en hebben dus heel veel uitzicht over de glooiende heuvels. Al met al is het dus een topcamping!

Groetjes,
Merel

• 30 Juli 2020 - 15:29

Hanss:

Fijn dat het zo goed gelukt is met de camping en het eten. Gelukkig schrijf je niks over de afloop van monopoly.

• 01 Augustus 2020 - 14:40

Merel Van Den Dool:

Oja dat was ik vergeten. Uiteindelijk (na 4 uur) wonnen Wessel en ik samen het potje en papa baalde als een stekker.

• 01 Augustus 2020 - 15:21

Hanss:

Naah, dat is helemaal niet waar! Jullie konden zelfs niet winnen met 2 tegen 1 en toen zijn we maar gestopt om 01.00 uur.