Dag 5: - Reisverslag uit Smakt, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu Dag 5: - Reisverslag uit Smakt, Nederland van Merel Dool - WaarBenJij.nu

Dag 5:

Door: Weer ik

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 Juli 2020 | Nederland, Smakt

Hallo allemaal,

Vandaag zou het de hele dag regenen. Gelukkig viel het hartstikke mee. Het regende wel lang maar niet zo hard.
Voor ontbijt hebben we een pot appelmoes van 750 gram naar binnen gewerkt. Die was eigenlijk bedoeld als toetje, maar toen zaten we al een beetje vol van het avondeten.
Het leukste deel van de wandeling ging door de heide. Daar kwamen we ook voor het eerst iemand tegen die ook (een deel) van het Pieterpad aan het lopen was. Ze zei dat ze op heel veel plekken had gewandeld, maar dat Nederland ook vergeleken die plekken erg mooi was. Ik vind zelf ook dat de Nederlandse natuur soms een beetje wordt onderschat.
We gingen vandaag pasta eten en ik was zo stom want ik was gewoon de geraspte kaas vergeten te kopen! Hoe erg!
We zitten nu trouwens weer op een leuke camping: de stille hoek. Hij is alleen niet heel stil want je kan de snelweg heel goed horen... Er loopt wel een leuk riviertje achter onze tent langs.

Groetjes,
Merel

  • 08 Juli 2020 - 20:04

    Hanss:

    Hi. Ik ga morgen naar Boxmeer. Daar was je vandaag vlakbij! Je houdt er wel vreemde eetgewoonten op na....appelmoes voor ontbijt.......

  • 09 Juli 2020 - 15:03

    Omadool:

    L.M,

    Mooie verslagen! k zou best eens om het hoekje willen kijken...of heb je geen tenthoekjes?
    Ik heb heel veel aan je gedacht, Merel in de regen...ja merels blijven fluiten toch?
    Veel slechter kan het niet worden moet je maar denken en er komt vast ook weer zon!
    Zag je de maan wel door de bomen schijnen?
    Lekker blijven volhouden, hoor! Ik kan me voorstellen dat je het wel eens zat bent van de regen, maar ja, na regen komt altijd weer zonneschijn!
    Wat fijn dat je ondanks dat van de natuur geniet, van alle bloemetjes en bijtjes en sprinkhanen.
    Lukt het steeds om de natte spullen weer droog te krijgen?
    Vandaag is het hier nogal vochtig, bij jullie? Wie is er nu bij je?
    Veel plezier met elkaar en tot de volgende keer! XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Smakt

Op naar Luxemburg!

Velp --> Luxemburg

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2020

Dag 35:

06 Augustus 2020

Dag 34:

05 Augustus 2020

Dag 33:

04 Augustus 2020

Dag 32:

03 Augustus 2020

Dag 31:
Merel

Dit ben ik

Actief sinds 22 Juni 2020
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 2341

Voorgaande reizen:

04 Juli 2020 - 07 Augustus 2020

Op naar Luxemburg!

Landen bezocht: